reklama

Gold Coast z helikoptéry.

Pre každého z nás je mesto, v ktorom žijeme, srdcovou záležitosťou. Dlho som uvažoval, kam nasmerovať prežitie mojich dní odpočinku, až kým som naživo nevidel krásy, ktoré poskytuje mesto Gold Cost a ktoré mi úplne učarovalo. Minulý týždeň som so svojou manželkou absolvoval pohľad na naše mesto z vtáčej perspektívy a zážitok bol pre mňa natoľko fascinujúci, že nedá mi nepodeliť sa s Vami oň. Priložený videoklip vznikol priamo z okna helikoptéry.

Písmo: A- | A+


Možno si všimnete, že črty mesta pripomínajú mesto Dubaj v Perzskom zálive, ktorý poslednom čase doslova rastie ako z vody a nemýlite sa. Nie náhodou sú Gold Coast a Dubaj sesterské mestá. Myšlienka priviesť more k obyvateľom mesta Gold Coast bola uskutočnená už dávno predtým , než si to všimli developeri mesta Dubaj, ktorí prichádzali na konzultácie a radili sa s miestnymi odborníkmi v snahe uskutočniť niečo podobného v ich horúcej krajine.
Kanály s vždy čistou vodou, pri ktorých sú rodinné domy, sú prepojené priamo s morom a ako obrovské pľúca sa dvakrát denne vďaka morskému prílivu a odlivu "nadýchnu a vydýchnu ". V lete prinášajú chládok, v zime teplo a fungujú ako najekologickejšia a pomerne lacná klimatizácia.
Mesto a jej pláže sú atraktívne pre domácich, ale hlavne zahraničných turistov.
Ale dosť rečí. Čínsky filozof a mysliteľ Konfucius raz povedal, že jeden obraz je hodný tisíc slov. Môj klip má 6000 obrázkov....krát tisíc...to je šesť miliónov slov! Ale tých slov Vás ušetrím a radšej Vás pozývam na štvorminútový let nad mojím obľúbeným mestom, kde život je ako večná dovolenka pri mori.....
Viac o meste Gold Coast sa môžete dozvedieť z mojich predchádzajúcich troch blogov, ktoré som uverejnil (viď linky dole) ako i z oficiálnej web stránky .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

((mojklip))

Steven Nagy

Steven Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Don't cry for me Argentina.. I'm on my way to see you soon. Zoznam autorových rubrík:  PoznávacieVtipnéSmutno-vážnePolitickéInformačnéExistencionalistickéOsobnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu