reklama

Anjeli na poštovom úrade.

Pred týždňom som dostal email od sesternice Nancy z Knoxville Tennessee (druhá generácia z Slovenska, narodená v US) možno vás zaujme obsah:

Písmo: A- | A+



 ....“Naša Sandy po útrapách skonala ešte v Auguste. Bol to milovaný psík a dcérka - štvorročná Meredith bola tak dotknutá, že chcela napísať Ježiškovi, aby rozpoznal Sandy keď on príde do nebíčka. Ešte nevie písať, tak ma prosila, aby som písala ja a ona mi povie, čo mám napísať. Potom do obálky pridala dve Sandyho fotky, list adresovala Ježiškovi, nalepila aj dve známky, lebo ako povedala, do neba je veľmi ďaleko. Napísali sme spiatočnú adresu a ešte v ten deň sme list hodili do poštovej schránky. Bola úplne istá, že list sa dostane do neba a ja som ju nechcela zbavovať ilúzií.

 Asi tretí deň sme našli pred dverami nášho domu balík, zabalený v zlatom papieri, ktorý bol adresovaný pre malú Meredith. Vzala si balík do bytu, rozbalila ho a našla tam knihu s titulkom "Keď vám umrie miláčik" od Freda Rogersa. V knihe bola obálka, v nej list, ktorý sme napísali Ježiškovi. Na prvej strane fotka Sandy, na ďalšej druhá fotka, ktorú sme poslali. Bol tam aj na ružovom papieri ručne písaný list:

 "Milá Meredith.
 Viem, že Ťa to poteší, ak Ti napíšem, že Sandy prišla do neba zdravá a v úplnom poriadku. Tie fotky, čo si poslala veľmi pomohli! Hneď som ju spoznal! Vieš moja, ona už nie je nemocná. Jej duša je tu so mnou, presne tak ako ostala aj v Tvojom srdci...... mladá, pobehuje a je hravá. Sandy veľmi tešilo byť Tvojím psíkom.
 Nakoľko my v nebi nepotrebujeme naše telá, ja nemám kapsy, kam by som si ukladal veci.... Preto posielam späť Tvoj krásny list, spolu s obrázkami, aby si mala spomienku. Dúfam, že aj táto knižočka Ti pomôže.
 Ďakujem za Tvoj prekrásny list, poďakuj sa mamke, že mi ho poslala.... Akú Ty máš ohromnú mamičku! Vybral som ju špeciálne pre Teba.
 Ježiško."



 Toto je skutočný príbeh..... to je nádherné, že máme medzi sebou anjelov! Dokonca niektorí z nich pracujú aj na poštovom úrade.....

Steven Nagy

Steven Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Don't cry for me Argentina.. I'm on my way to see you soon. Zoznam autorových rubrík:  PoznávacieVtipnéSmutno-vážnePolitickéInformačnéExistencionalistickéOsobnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu