reklama

Jej posledný odkaz...keby mohla.

Mám odísť prvá?

Písmo: A- | A+

Mám odísť prvá....a ty ostaneš sám na svojej púti životom a ja budem v sade so spomienkami na pekné dni ktoré sme prežili spolu....Na jar, keď rozkvitnú tulipány a červené ruže, potom kedˇ vyblednú modré ľalie...neskôr v jeseni žlté listy opadnú... občas ma tam uvidíš ... aspoň na okamih...

Mám odísť prvá...a ty ostaneš v zápase života...Každý kút ktorý sme navštívili spolu, budú posvätným miestom a keď sa tam započúvaš, v srdci budeš počuť môj hlas, v záblesku uvidíš môj úsmev, zacítiš pamiatku mojej nápomocnej ruky ktorá bude nadnášať tvoje myšlienky na mňa...

Mám odísť prvá...a ty ostaneš aby si napísal ďalšiu kapitolu života sám... Nedopusť aby sa tiene plazili a zatmavili stránky našej spoločnej minulosti, kedy sme poznali toľko radosti a šťastia....mali sme plnú čašu blaha... a pamiatky sú jedným z darov života, ktoré ani smrť nemôže vymazať....

Steven Nagy

Steven Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Don't cry for me Argentina.. I'm on my way to see you soon. Zoznam autorových rubrík:  PoznávacieVtipnéSmutno-vážnePolitickéInformačnéExistencionalistickéOsobnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu