reklama

Papagáj Vinco.

Neuveritelná príhoda, upravená pre Slovenské pomery.

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu


Chlapík prezerá zvieratká, ktoré sú na predaj v Chov Produkte, keď tam zrazu zbadá malého papagája na bidielku, bez nožičiek alebo pazúrov.
Nahlas zvolá: "Božičku môj. Tak to by som bol zvedavý, čo sa stalo tomuto papagájovi"
Papagáj sa ozve: "Takto som sa narodil."
Chlapík: "Kristušát! Ty si ma rozumel!"
Papagáj: "Rozumel každú hlásku. Som študovaný a inteligentný papagáj"
Chlapík sa neveriacky obzerá okolo seba, či to nie je nejaký trik, skrytá kamera? Ale všetko vyzerá nefalšované.
Chlapík: "Tak toto ma podržte....! Teda toto som ešte v živote nevidel!! A ty naozaj hovoríš...? ... A po slovensky!"
Papagáj: "Dokonca po Anglicky a Španielsky, odborne konverzujem o politike, náboženstve, športoch, filozofii, ale najlepší som v ornitológii.”
Chlapík: “Ako sa voláš”
Papagáj: “Vinco”
Chlapík: “Vinco. . teda prekvapil si ma!!” Stále si nebol istý, či to nie je nejaký klam. “ .... A ako sa držíš bez nôh na bidielku"?
Papagáj: "Hm. .tak toto je to trochu ošemetné....,...ale keď si sa už spýtal..,.vieš, ja si oviniem svojho, no...Hm... No však si chlap, vieš čo myslím...okolo bidla... Nevidíš mi ho, lebo je zakrytý perím. Ale mne to nevadí... Iní v tom vidia telesnú chybu. Nik ma nechce. Ale ty sa mi páčiš...Mal by si ma kúpiť. Bol by som ti dobrým spoločníkom"
Chlapík sa pozrie na cenu, ... 20 000 korún.
Chlapík: "Hm, to je príliš veľa...to si nemôžem dovoliť"
Papagáj naňho zakýval krídelkom: "Pssst...pristúp bližšie...” Dal si krídelko na zobáčik, aby nik iný nepočul, a s sprisahaneckým šepotom dodá: “Nakoľko som postihnutý, nemôžu ma predať. Dostaneš ma aj za tri stovky, len skús. Ponúkni im tri stovky! Choď , skús to!!" Nabádal ho Vincko.
Chlapík ponúkne predavačovi tri stovky a ten skutočne to prijal. Za chvíľu si chlapík kráča domov s papagájom. Nechce veriť svojmu šťastiu.
Čas beží, a papagáj je senzačný. Má zmysel pre humor, je zaujímavý, je priateľský, a rozumie všetkému. Chlapík je nadšený.
Jeden deň sa vráti z roboty a papagáj naňho zasyčí : "Psssst...Poď sem", máva krídelkom, zase zakryje si zobáčik: "Počúvaj, neviem ako ti to povedať, ale ...čosi o tvojej manželke a poštárovi!"
Chlapík: "O čom to hovoríš Vincko? Vyklop to!"
Papagáj: "Dnes poštár doniesol zásielku a tvoja manželka mu otvorila. A vieš čo? Mala na sebe iba čierne negližé"
Chlapík: "Čože? No pokračuj! Čo sa stalo?!
Papagáj: "No, poštár vstúpil do predizby, podvihol jej negližé, a začal ju omakávať!"
Chlapík: "JE TOTO MOŽNÉ?! Zvolal zlostne.. A ONA MU TO POVOLILA?!!!!
Papagáj: "Určite. Navyše, potom ju vyzliekol. Do naha! Kľakol si na kolená, a začal ju vášnivo bozkávať po celom tele...."
Chlapík celý bez seba kričí: "NO A? No A? DAVAJ!!! ČO BOLO POTOM?!!!"
Papagáj: "Čert ho vie. Padol som z bidla!"

Steven Nagy

Steven Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Don't cry for me Argentina.. I'm on my way to see you soon. Zoznam autorových rubrík:  PoznávacieVtipnéSmutno-vážnePolitickéInformačnéExistencionalistickéOsobnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu